موتور برق گازسوز

موتور برق گازسوز

ژنراتور گازسوز

ژنراتور گازسوز، موتور برق گازسوز

موتور برق گاز سوز وسیله ای است که با استفاده از گازی شهری و یا کپسول مایع به شما در خروجی برق می دهد و تفاوت اصلی آن با موتور برق بنزینی و گازوئیلی در نوع سوخت مصرفی آن است.

توان خروجی موتور برق گازی

موتور برق های گازسوز معمولا دارای توان های پایینی هستند چون توان های بالاتر مولد های گازسوز اصطلاحا با نام ژنراتور شناخته می شوند.

توان موتور برق گازسوز از ۰٫۵ کاوا شورع شده و نهایتا تا قبل از ۱۰ کاوا است .

در ضمن در نظر داشته باشید که برای محاسبه خروجی توان موتور برق بهتر است از واحد کیلو ولت آمپر که همان کاوا (KVA) است استفاده شود اما عموم مردم برای توان خروجی موتور برق از کیلو وات (KW) استفاده می کنند .

Gas engine E3262

ژنراتور گازسوز با آلودگی کم برای گیاهان تولید همزمان توسط MAN ارائه می شود. موتور برق گازسوز دارای دامنه قدرت ۶۸ کیلووات تا ۵۵۰ کیلووات با گاز ویژه (بیوگاز ، گاز فاضلاب ، گاز محل دفن زباله) و ۳۷ کیلووات تا ۵۵۰ کیلووات با گاز طبیعی هستند. این موتورهای MAN که به طور خاص برای استفاده با گازهای ویژه و طبیعی تولید شده اند ، بالاترین بازده انرژی و قابلیت اطمینان نهایی را ارائه می دهند. آنها به دلیل فرآیند احتراق مطلوب ، به بهترین بازده کلی بیش از ۹۰ درصد دست می یابند.

چند منظوره ، مقرون به صرفه و کم آلایندگی: اینها تنها چند دلیل است که باعث می شود گاز برای تولید برق بسیار محبوب باشد. MAN Energy Solutions یکی از گسترده ترین موتورهای گازی موجود در بازار امروز را ارائه می دهد.

MAN Energy Solutions دارای موتور ایده آل با کارایی بالا و بازده بالا برای نیازهای شما در تولید برق است.

MAN 35 / 44G

این موتور جمع و جور با تولید گازهای گلخانه ای کمترین عملکرد و بازدهی بالایی را دارد – و همچنین با توربوشارژ دو مرحله ای در دسترس است.

  • دور موتور: ۷۲۰/۷۵۰ دور در دقیقه
  • فرکانس: ۶۰/۵۰ هرتز
  • حداکثر ۱۲،۸۰۰ کیلووات متر

کمترین میزان انتشار در محدوده وسیعی از موتورهای تنفس طبیعی با تعمیر کم و موتورهای Lambda 1 را می توان از طریق یک مبدل کاتالیزوری ۳ طرفه به دست آورد. موتور گازسوز MAN با ترکیبی از ناهمواری و عملکرد بالا در اوج بار و کار مداوم ، خود را در شهرداری و بخش های کشاورزی ، بیمارستان ها و هتل ها و صنایع مختلف اثبات کرده اند.

MAN 51 / 60G

MAN 51 / 60G با بهترین توان خروجی در کلاس و میزان آلایندگی کم ، استانداردهای جدیدی را برای موتورهای گازی در نظر گرفته است. همچنین برای عملکرد برتر با توربوشارژ دو مرحله ای در دسترس است.

  • دور موتور: ۵۰۰/۵۱۴ دور در دقیقه
  • فرکانس: ۵۰/۶۰ هرتز
  • حداکثر ۲۰،۷۰۰ کیلو وات ساعت

موتور برق گازسوز تمیز و با بازده بالا برای تأمین انرژی دنیا

پیشرفته ترین موتور برق گازسوز ما عملکردی را ارائه می دهند که می توانید روی آن کمترین تأثیر را بر محیط زیست داشته باشید.

MAN Energy Solutions طیف گسترده ای از موتور برق گازسوز را برای پاسخگویی به نیازهای خاص شما ارائه می دهد. موتور برق گازسوز ما به دلیل قابلیت اطمینان ، کارایی و عملکرد خود شناخته شده اند. همچنین میزان انتشار گازهای خروجی و میزان مصرف سوخت بسیار کم است – و آنها را به یک انتخاب سازگار با محیط زیست برای تولید برق تبدیل می کند. با کارشناسان ما صحبت کنید – با هم ، می توانید پیکربندی مناسب موتور را برای پاسخگویی به نیازهای خود طراحی کنید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهی در مورد “موتور برق گازسوز

  1. امین حسینی گفت:

    بسیار عالی بود ، ممنون به خاطر پست مناسب و بی نقص شما

    1. مدیریت سایت گفت:

      با سلام و درود خدمات شما
      از دیدگاه خوب شما کمال تشکر را داریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *